شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

24.بوی انسانیت همیشه جاری است.

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ق.ظ

اسکار شیندلر، مردی که در فقر و تنگنا مرد ولی انسانیت را نباخت... روحت شاد....

من که میدونم کیه و چکار کرده ولی اگه شما دوست دارید بدونید کیه به ویکی پیدا سر بزنید

                                                 اسکارشیندلر_ویکیپدیا

نظرات  (۱۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • له
    انسان های خوب همیشه در وجود دارند هرچند اندک باشند!
    البته میدونید که اول قصدش تجارت بوده ، ولی بعد متحول میشه !
    پاسخ:
    مهم همون تحولی که ایجاد شد و 1100 نفر یهودی بی گناه رو نجات داد...
    البته اون حسابدارش در این تحول خیلی تاثیر گذار بود
    Funny
    عالی
  • سیّد محمّد جعاوله
  • هستم
    بسیار عالی..
  • پارسا میرافضل
  • سلام دوست عزیز خیلی خوب بود
    من مدیر ایستگاه مفیدم
  • پارسا میرافضل
  • caafebazaar.blog.ir
    روحش شاد...نشون داد نجات انسان ها مهم تر از هر چیزیه
    پاسخ:
    انسانیت مهم ترین چیز تو جهانه..
    به قول شریعتی ادمیت یک بودن است و انسانیت یک شدن
    عجب
    خوب شد هرچند دیر ولی شناختمشون...

    پاسخ:
    مردی محترم میان یهودیاس...محترم در میان دوست داران بشریت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی