شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

35.مسئله پوشش و حجاب

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ
آیا کسی اجازه دارد به پوشش  و نحوه پوشیدن کسی دیگر توهین کند و به او تذکر دهد؟
امروز حدودا ساعت های 5 ظهر از خونه بیرون زدم که هم دوری بزنم و هم به خونه خالم برم..ی لباس تیم ایتالیا تنم بود با شلوارش که کمی جذب بود..داشتم به خونه خالم نزدیک میشدم که تو ی کوچه خلوت با ی مرد میانسال رو به پیر برخورد کردم.به لباس های تنم نگاه کرد و گفت:در شآن تو نیست که این جور لباس هایی بپوشی و از من دور و دور شد ولی فکر به این موضوع از ذهن من دور نشد. وقتی به خونه خالم رسیدم ،رفتم سمت اینه و ی براندازی از استایل خودم و لباسام انداختم و واقعا چیزی ندیدم که به شخصیت من نخوره و عجیب باشه.. اونجا بود که فهمیدم چقدر افکار خانواده ها و مردان پیری که انقلاب را به چشم خود دیده اند ،سنتی است و هنوز آپدیت نشده و مثل ویندوز 98 میمونه...
به نظرم نوع لباس پوشیدن و پوشش چیزیه که روز به روز و سال به سال عوض میشه و همان طور که در اوایل سال 80 لباس های گشاد مد بود و قابل احترام،الان نیز لباس های جذب تر مد هستند و باید احاد جامعه این موضوع را قبول کنند ،ولی متاسفانه همیشه افرادی هستند که در پی خاص نشان دادن خود با مخالفت با موضوعاتی که مد روز جامعه هست،هستند و ما نیز باید یاد بگیریم و هر چه زودتر این افراد را از زندگیمان دور کنیم..
و اینکه به نظر من پوشش هر کس مربوط به خودشه و دیگران به نظر من میتونند در حد ی پیشنهاد به  کسی تذکر دهند نه بیشتر..
نظر شما چیه؟ ایا میشه به کسی گفت چی بپوشید نپوشید؟؟
  • Jon Snow

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی