شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

1.welcome

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ق.ظ
نمیدونم چرا ولی فک میکنم ی روز خوبم بیاد، برای من هیچ لذتی نداره...احساس میکنم من همه خنده هام از لحظه های تلخ بوده...شما چطور؟؟! 
+آهنگ بی نقاب از محمد تی دی فوق العادس...گوش کنید.. 

نظرات  (۴)

  • عبدالله عبدی
  • سلام

    آغازتون رو تبریک میگم @!@

    اگر هم به بنده رای بدید ، خیلی ممنونتون میشم !

    یا علی

    http://weblogiha.blog.ir/1395/01/06-6
    چیه فاز غم برداشتی! 
    نبینم ابری بنویسی :) 😏 😂 
    پاسخ:
    اوضاع بگی نگی بد نی نه . ولی این ی حرفی بود که از قبل مونده بود تو دلم...باید زده میشد.. ولی ی چیزی که ضایس بدتربن شروع رو داشتم
    ان شاءالله شادی هاتون بسیار و متداوم باشه و بنویسید :)
    پاسخ:
    همچنین
    Haji didam bad nabodan khoban hamin tori edame bede va age mitoni nevshtanto to ie bohd edame bede enshallh ke movafagh bashi chakeram 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی