شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

2.کما

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ
اگه من ی کلاغ بی خونه ام و تو این جهان بزرگ جایی ندارم ،فرض نکنید که این سرنوشتیه که برام رقم زده شده.. این سرنوشتیه که خودم برا خودم رقم زدم..از ماست که بر ماست.. من کسیم که زمینو فروختم و جاش تو آسمونا ی جا رزرو کردم ...بهترین اشتباه خوبی که تو عمرم کردم...زندگی فقط رویاست.. رویاهایی که هیچ وقت عملی نمیشه..
و اما آسمون.....
هیچ خبری ازش ندارم ولی از ی چیزی مطمئنم..مطمئنم که از زمین دیگه بدتر نیست...یا تو آسمونا بهترین زندگی رو میکنم یا.....
  • Jon Snow

نظرات  (۳)

«از ماست که بر ماست.»
این عبارت را خیلی قبول دارم
پاسخ:
واقعا!!!'
بله ! اینجوریاست ...
حضرت شاعر در جایی هم میفرمایند که خودم کردم که لعنت بر خودم باد . :)
پاسخ:
ولی تا خداهست غمی نیست
تا خدا هست غمی نیست 
قطعا همینطوره 
پاسخ:
ما غم نمیخوریم غم ما رو میخوره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی