شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

22.هولوکاست، واقعیت یا توهم؟

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ق.ظ
بعد از دیدن فیلم سرباز رایان به تاریخ جنگ جهانی دوم و از این دست مسائل مثل نبرد استالینگراد علاقمند شدم..
این موضوع باعث شد که من به مطالعه بپردازم و بعد از خواندن مسائل مقدماتی و نبرد استالینگراد و سخنرانی هیتلر پیش از جنگ جهانی به یک مسئله مهم و شبهه بر انگیز به اسم هولوکاست برسم که به جتایاتی که شامل کشته شدن میلیون ها یهودی در اتاق های گاز در اردوگاه های مرگ بود و به هیتلر نسبت داده میشد گفته میشود...
در اصل این موضوع که هیلتر از قوم یهود نفرت داشت شکی نیست ولی در واقعی بودن هولوکاست شک و تردید های وجود دارد...
افرادی که هولوکاست را تایید میکنند از شهادت و گواهی های افرادی که در این اردوگاه ها بوده اند استفاده میکنند.
البته که نمیشود از دسیسه و تبلیغات منفی غرب و شوروی برای فاسد نشان دادن رژیم هیتلر و سرپوش گذاشتن بر کارهای غیر اخلاقی خودگذشت.
در مقابل منکران هولوکاست با اثبات دروغ بودن شهادت افراد و رد کردن وجود اتاق های گاز با استدلال های گوناگون به این موضوع دامن زده اند که هولوکاست دروغی بیش نیست.
در چندین تحقیقی که در اشویتس بزرگترین اردوگاه مرگ انجام شده بود،محققان به این نتبجه رسیدند که در اتاق هایی که به اتاق اعدام با گاز معروف بودند هیچ گونه گازی مشاهده نشده...
در واقع اگر واقع گرایانه بخواهیم به مطلب نگاه کنیم اثبات رخ ندادن هولوکاست راحت تر و آسان تر از اثبات رخ دادن آن است ولی با این حال اگر نظر شخصی خود من را بپرسید در درجه اول هیچ نظری برای گفتن ندارم و در درجه دوم اگر مجبور به تایید کردن یا نکردن هولوکاست باشم هولوکاست را تایید نمیکنم..
تاریخ جنگ ها همواره با سوالاتی همراه است که رسیدن به جواب آنها تا قرن ها طول میکشد  و اگر مرموز بودن نازی ها را به ان اضافه کنیم، دیگر اصلا جوابی برای انها پیدا نخواهد شد ..
مسئله هولوکاست نیز از این نوع سوال هاییست که با وجود مدارک فراوان هیچ گاه به یک پاسخ مشترک نخواهد رسید و فقط میتوان به نظریه هایی رسید که اغلب حاصل قوه تخیلات فرد نویسنده مورد نظر بوده و هست..

نظرات  (۵)

مرسی
ببیند وجود یا عدم وجود اتاق گاز دلیل رد یا تایید وجود هولوکاست نیست 
آیا کسی شکی در نسل کشی قوم یهود در جنگ جهانی دوم دارد ؟ آن هم به دست نازی ها ؟!
پاسخ:
نسل کشی بود..بله ولی آمار اینکه 6 میلیون یهودی کشته شده اند ،اماری بسیار زیاد و اغراق امیزه...یهودیان کشته شدند به دست المان ها، به هر دلیلی که دوست داشتند ولی هیچ وقت اتاق گازی نبوده و این شایعه ها برای این که بر جنایات خودشون مث تجاوز به 100 هزار زن برلینی سرپوش بذارند..
به هر حال نه کار شوروی رو تایید میکنم نه کار نازی ها..
این ها ی مشت خائنند که فقط زندگی مردمشون رو با جنگ خراب کردند
جالب بود.موفق باشی انشالله.فقط دادش فونت ر یکم بزرگ تر کن پدر چشم دراومد.
خخخخ
پاسخ:
من که میخواستم ریزترش کنم😀😀😀
نکن این کار رو که میمیریم.
خخخخخخخ
از 5میلیون و چهارصد هزار نفر که تعداد کل یهودیان اروپا بوده چه جوری 6میلیون کشته شدن ؟
یا اغراق آمیزه یا دروغ . که با توجه به سابقه درخشان یهودیا تو دروغ گفتن من نمیتونم باور کنم 
پاسخ:
منم دقیقا به همین موضوع شک دارم و تو متنم اشاره کردم بهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی