شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

21 .یوزپلنگان به سوی روسیه

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ق.ظ
سلامی به گرمی روزای تابستونی
امروز روز خیلی خوبی بود..یعنی میشه گفت تنها روزی تو عمرم بود که به همه کارام رسیدم.....
هم درس خوندم .. هم فوتبال بازی کردم.. هم فوتبال دیدم و....
واقعا الان که فک میکنم میبینم که میشه با ی کم برنامه ریزی به همه کارای زندگی رسید ولی امروز من هیچ برنامه ای نداشتم..
راستی جمعی از فامیل ها اومدن خونمون...
ولی از همه چی بگذریم از برد شیرین ایران جلوی قطر نمیشه گذشت..
تا دقیقه 94 ایران مساوی کرده بود و با ی اشتباه گلر قطر توپ به قوچان نژاد (خوراکش گل زدن تو مقدماتی جام جهانیه) رسید و دروازه رسید... بعد این گل جنگ و دعوا شد که واقعا تو عرصه ای به نام ورزش نباید اتفاق بیفته... این حاشیه ها به پایان رسید و علیرضا جهانبخش با ی حرکت تکنیکی و شوت حرفه ای گل دوم هم رو زد.
من واقعا از این برد خوشحال شدم...
به جز این مطالب دیگه هیچ مطلبی از ذهنم تراوش نمیکنه که رو این دفترچه یادداشت اینترنتیم بنوسیم...
پس ناگزیر مجبورم این دفترچه رو تا اطلاع ثانوی ببندم...
1395/06/12    02:45
  • Jon Snow

نظرات  (۱)

بردن اما بازی بدون اخلاقی بود متاسفانه!

ممنون که سر زدید
پاسخ:
از هر دو طرف بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی