شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

4.راهی راه

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۳ ق.ظ

من راهی دیارم و او نیز راهی دیار است... 

او راهی پیدایش نقشه گنج در جزیره ست و من هنوز در جستجوی جزیره گنج. 

او در ساحل با خطر آتش فشان مواجهست و من با خطر نیش سفره ماهی.. 

+این داستان ادامه ندارد

  • Jon Snow

نظرات  (۱)

خطر چیه؟ 
برو درستو بخون پسرم 
معدلت مهمه واسه سال دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی