شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

3.منو ببخش

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۹ ق.ظ

دنیا منو ببخش اگه نداشتی واسم هیچ اهمیتی... 
زندگی منو ببخش که نکردمت... 
ایران منو ببخش که هر روز پرسم کردی و من صدام بلند نشد.. 
شادی منو ببخش که تو زندگیم جایی کوچک برات پیدا نشد.. 
غم منو ببخش که صب تا شبمو با تو سر میکنم...
عشق منو ببخش به خاطر بلاهایی که سرم اوردی....
نفرت منو ببخش که اصلا تو ذاتم نبودی.... 
لبخند منو ببخش که هیچ وقت رو لبم نشستی.....
گریه منو ببخش که فاحشه چشمام بودی.. 
روز منو ببخش که خودت و خورشیدت رو زیاد به چشم ندیدم... 
شب منو ببخش که همیشه عاشقت بودم ومیدونستم تو عاشق ماهی... 
دیروز منو ببخش اگه تو رو بیهوده تلف کردم...
امروز منو ببخش اگه تو رو بیهوده تر از دیروز تلف میکنم..
فردا منو ببخش اگه اگه تو رو بیهوده از دیروز و امروز تلف خواهم کرد... 
تو هم منو ببخش به خاطر دروغایی که نگفتم.. 
منو ببخش....سکوت.... 
بهرام......1390
+ساعت هفت صب، کار ماها دیگه از پنج گذشت

نظرات  (۲)

چه طلب مغفرتی !
پاسخ:
منو ببخش اگه مث تو شاد نیستمو و اگه اهل ترانه های پاپ نیستم.
+حتما آهنگ منو ببخش بهرام رو گوش کن 
چته بابا قنبرک گرفتی؟ 
شاد زی!!!
والاااا لذت ببر 
پاسخ:
مثلا هفت صبح بعد اینکه ی شب رو کامل نخوابیدی،نایی برای شاد نوشتن هس اصلا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی