شعله ورم قد ی خورشید

همه فقط بدی های دنیا رو میبینند..
من انتخاب کردم که زیبایی هاشو ببینم..

پیام های کوتاه
  • ۷ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۹
    2.کما
آخرین مطالب

36.prison break

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۷ ق.ظ

prison break یا فرار از زندان... اسمی که برای همه مردم ایران آشناست..

طوری که حتی کسانی هم که این فیلمو تماشا نکرده اند مطمئن باشید حتما ستایش های مختلف  افراد از این سریال رو شنیده و حتما کاراکترهای اصلی سریال رو میشناسند..

فرار از زندان دریچه ای باز بود برای خوگرفتن و روی اوردن به سریال های امریکایی و فرار هر چه بیشتر از سریال های تکراری و عمدتا بی مفهوم ایران..

چه بسا اگر این سریال نبود سریال هایی مثل بازی تاج و تخت و برکینگ بد و ... دیده و معروف نمیشدند..

اولین بار این سریال رو در حدودا 11 سالگی دیدم و مشوقم برای دیدن پسر عموم بود..ی روز یا ی سی دی به خانه مان آمد و گفت این سی دی رو بذار پخش شه..راستش رو بخواهید به دلیل اینکه اون ساعت قرار بود بازی رئال پخش شه و من هم از بچگی عاشق رئال بودم مخالفت کردم و گفتم فیلمای خارجی به درد نمیخوره و بخوام راست تر بگم حتی افکارم نسبت به فیلم یک ذره نزدیک نبود.خلاصه با مخالفت های ما مخالفت شد و سریال پلی شد..

قسمت اول پخش شد .قسمت دوم تمام شد و... این روند تا قسمت هقتم ادامه داشت. این فیلم انقدر جذاب بود که حدودا هفت سال به طور متوالی داشتیم اونو تماشا میکردیم و میل برای دیدن ادامه اش بود ولی متاسفانه اینترنتی در کار نبود و اگر بود هم ان اینترنت با سرعت حلزونی اش با دانلودکردن بیگانه بود و ما مجبور بودیم منتظر بمانیم تا قسمت های بعدش از طریق سی دی پخش شود.

این سریال ویژگی های خاص خودشو داره که در هیچ سریال دیگه ای مشاهده نمیشه..هیجان همیشگی حس تعلیق و بازی با مغز و .....از ویژگی خاص این فیلمه..

از حدودا یک سال پیش که فهمیدم تهیه کنندگان فیلم برنامه ای برای تولید فصل پنجم دارند شروع کردم به تماشای دوباره از قسمت اول تا آخر و جالب ترین قسمت ماجرا این جاست که واقعا مثل دفعه اول دیدنش برام جذاب بود و انگار برای اولین بار اونو تماشا میکردم..

حدودا چند روز پیش قسمت اول فصل پنجم این سریال پخش شد و با همان حس همیشگی و جذابش ما رو به دنیای سحر امیزش و تعلیقی خودش برد(انقدر جذاب بود که اونو دوبار پشت سر هم دیدم)

امروز هم که در حال گشت و گذار در ویکی پدیا بودم فهمیدم قسمت آخر فصل چهارم که در واقع فلش بکی برای قسمت ماقبل آخر بود را ندیدم.

پس سریعا دست به کار شده و اونو دانلود کردم و شروع کردم به تماشاکردنش.

عجیب ترین موضوع در پارت های آخر قسمت بود که با مرگ مایکل همراه بود و دوست داشتم همراه با لینک و سارا اشک بریزم،انگار نه انگار که فصل پنجمی هم در کار است و مایکل هنوز زندس..

خلاصه این که تماشای این سریال رو به همه پیشنهاد میکنم و مطمئنا هیچ وقت از تماشاش خسته نمیشید.. هیچ وقت هیچ وقت

  • Jon Snow

نظرات  (۱)

  • دانلود فیلم و سریال
  •  دانلود سریال فرار از زندان Prison Break با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    سریال پریسون بریک با کیفیت 480p , 720p , 1080p

    قسمت نهم (آخر) فصل پنجم اضافه شد

    دوبله فارسی اضافه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی